Oldalsáv

A Hild Iskola 9.a osztályának a osztálykirándulása

2019. június 17.
A Centrumban a család rendezvényünk versenyében harmadik helyen a Hild iskola 9.a osztálya végzett. A jutalmuk ez a kirándulás volt:

Június 7-én 730-kor indultunk Dunaújvárosból vonattal. Többszöri átszállással délre megérkeztünk a szállásra, a dömösi kempingbe.

A szállás elfoglalása után egy rövid pihenés következett, s ezt követően indultunk a Rám-szakadékba. Egy órás sétálás után érkeztünk meg a Rám-szakadékhoz. A változatos és izgalmas táj fokozta a csapat aktivitását. Utána a csapat ketté vált. A fáradtabbak a kollégával visszamentek a szállásra, a frissebek, pedig megmászták a Prédikálószék nevezetű kilátási pontot, ahonnan a Dunakanyarra lehet rálátni.

A túra után a szálláson 3 fogásos vacsora várt. Az este beszélgetéssel, csocsózással és zenehallgatással telt el.

Reggel ébredés után összepakoltunk, majd reggeliztünk. Reggelit követően indultunk Visegrádra. Megnéztük a várat és boboztunk.

Az aznapi programok után hazaindultunk, s fél hétre Dunaújvárosba érkeztünk.

Dunaújvárosi Szakképzési Centrum

H-2400 Dunaújváros, Római krt. 51.